Ken je Yago al? Wij zijn de eerste digitale verzekeringsmakelaar in België. Je kan bij ons je verzekering aangaan in slechts enkele clicks! Zo ben je meteen beschermd. Maar digitaal betekent niet dat je er alleen voor staat. In het tegendeel, klantenservice staat voor ons aan het hart van onze diensten.
En wie beter om hier over te getuigen dan onze klanten! We interviewden 10 klanten om erachter te komen waarom ze voor Yago kozen voor hun verzekeringsbehoeften.
Lees wat Didier, Mostafa, Jean, Michelangelo, Valérie, Antoine, Ghislain, Morgane, Philippe et Mariete zeggen hebben over onze diensten.
Wanneer je bij Yago een verzekering aanvraagt, belt een van de adviseurs je binnen de 2 uur terug om met jou het aanbod te bespreken en de verzekering te zoeken die het best bij je past. Yago begrijpt dat verzekeringen voor de meeste mensen niet transparant zijn. Daarom kozen we ervoor gepersonaliseerd advies prioriteit te stellen in de klantenervaring. Je wordt stap per stap begeleidt bij het vinden van de juiste dekking.
Dat is ook wat Didier opmerkte toen hij Yago ontdekte: "Je bent een reactieve en efficiënte makelaar die er alles aan doet om passende en eenvoudige oplossingen te vinden voor mijn problemen. De verzekeringsadviseur gaf uitgebreid advies over alle contracten die aansloten bij wat ik nodig had, en tegen een lagere prijs."
De kwaliteit van de service was ook iets wat Mostafa aanzette om Yago aan te bevelen bij zijn familie: "Ik heb mijn hele familie aangeraden om naar Yago te gaan. Ze hebben voor mij de beste deals gevonden en ook de service is goed, dus voor mij is het de best prijs-kwaliteitverhouding op de markt."
We willen ons onderscheiden op vlak van advies en klantgerichtheid, zoals Antoine goed verwoordt: "Er werd heel aandachtig naar me geluisterd aan de telefoon, zonder dat ik het gevoel had dat ik gedwongen werd om een polis af te sluiten."
Ons motto bij Yago? "Jouw verzekering eindelijk eenvoudig!" Ook reactiviteit is een streefpunt bij ons, want we weten dat het voor jou belangrijk is snel verzekerd te zijn of snel meer informatie over je dossier te krijgen. Daarom kozen Jean, Morgane en Michelangelo voor Yago.
"'s Ochtends een offerte ontvangen, en dezelfde dag was ik verzekerd", vertelt Jean. Het is belangrijk om reactief te zijn, vooral wanneer een klant een nieuwe auto koopt of op korte termijn gaat verhuizen. Zo zijn ze niet geblokkeerd door hun verzekeringszaken.
Maar niet alleen contracten afsluiten gaat snel bij Yago, ook aanpassingen in je contract voeren we dezelfde dag nog door. "Ik heb een hekel aan lange antwoordapparaten: druk op druk op 1, druk op 2, druk op 36... Bij jullie heb ik altijd iemand die opneemt, en als mijn adviseur niet beschikbaar is belt hij me binnen het uur terug" zegt Morgane.
Ga je verhuizen of verander je van auto? Yago regelt alles voor jou! Michaelangelo maakte gebruik van onze snelle service toen hij een nieuwe auto kocht. "Ik was al 1 jaar verzekerd bij Yago toen ik van auto wisselde. Alles ging heel snel. Ik stuurde de nodige papieren op en de volgende dag was mijn nieuwe auto verzekerd en ingeschreven."
Bij Yago is er altijd een medewerker die naar je luistert. Een van de belangrijkste criteria bij het selecteren van nieuwe medewerkers is hun vriendelijke en zorgzame houding. Dit wordt weerspiegeld in de feedback die we van onze klanten krijgen.
Wat Michelangelo vooral waardeert bij Yago is de vriendelijke sfeer. "Ik kijk er niet meer tegenop om naar mijn verzekeringsmakelaar te bellen. Ik heb bijna het gevoel dat ik onder vrienden ben."
Marie en Ghislain benadrukken de professionaliteit van ons personeel. Marie zegt: "Mijn contacten zijn altijd zeer aangenaam en professioneel." Ghislain waardeert de vriendelijkheid van ons team: "Jullie team is beschikbaar, professioneel el luistert naar de klant. Ik heb met verschillende mensen gesproken, en ze zijn allemaal aangenaam, begripvol, respectvol en behulpzaam. In een beroep waar telefoontjes vaak als een overlast worden beschouwd, is dit echt prijzenswaardig."
Valérie prijst, net als Ghislain, de kwaliteit van onze klantenservice en onze wil om goed werk te leveren: "Je kunt voelen dat het personeel aan de telefoon glimlacht en zijn werk goed wil doen, wat anders is dan bij vele andere klantenservices."
Bij Yago kan je al je verzekeringscontracten online beheren via ons platform: prijzen simuleren, documenten uploaden, contracten ondertekenen, wijzigingen aanvragen en schadeclaims indienen.
We doen er alles aan om vervelende zaken zoals papierwerk uit je leven te bannen. Dat is wat Philippe en Antoine aansprak: "Ik ben allergisch voor papierwerk en was onder de indruk van jullie eenvoudige en efficiënte procedure die volledig online verloopt" zegt Antoine. "Jullie website maakt het heel eenvoudig om contracten aan te gaan en het administratieve aspect te beheren..." voegt Philippe toe.
Jean vindt ons platform voornamelijk intuïtief. Michelangelo legt uit: "Ik kan al mijn contracten op één plek vinden en alles is duidelijk gespecifieerd. Ik kan het gedekte risico, mijn facturen, mijn groene kaart en nog veel meer informatie snel terugvinden. Het platform is heel overzichtelijk.
De belangrijkste rol van je verzekeringsmakelaar is je verdedigen in geval van een schadeclaim. Daarom vroegen we onze klanten die eerder al een claim hadden, wat ze van onze ondersteuning vonden.
Morgane vond de follow-up van haar dossier uitstekend: "Ik heb mijn claim online ingediend en een zeer vriendelijke medewerker nam contact met me op. Ze hield me vervolgens 1 maand lang op de hoogte van de voortgang van mijn zaak."
Ook Valérie beveelt Yago aan voor de afhandeling van schadeclaims: "Uitstekende follow-up en zeer aangename contacten toen ik Yago contacteerde over een diefstal. Ze ondersteunden mijn claim bij de verzekeraar zodat ik het schadebedrag vergoed kreeg."
Wil je meer getuigenissen lezen? Bekijk onze Google-recensies!