Je hebt zojuist een ongeval gehad en je wil contact opnemen met jouw hulpdienst? Hier zijn de manieren waarop je hulp kunt krijgen van je verzekeringsmaatschappij dankzij de hulpbijstand.
Hieronder vind je de telefoonnummers van de hulpdiensten van de partnerbedrijven van Yago. Bel meteen de hulplijn van de maatschappij waarbij je verzekerd bent.
Vergeet niet je kentekennummer en je contractnummer bij de hand te nemen om het openen van je dossier te vergemakkelijken. Het assistentienummer van uw verzekeringsmaatschappij staat ook op uw groene kaart.
Bedrijf | Tel | Goed om te weten | |
---|---|---|---|
Baloise | +32 3 870 95 70 | [email protected] | / |
AEDES | + 32 (0)4/ 340 56 23 / + 32 (0)2/642 45 03 | / | https://www.aedessa.be/assistance |
Vivium | 02 406 30 00 | / | https://www.vivium.be/nl/vivium-assist |
AXA | 00 32 2 550 05 55 | / | https://www.axa.be/nl/particulieren/doe-je-aangifte?intid=header-lang-NL |
Europ Assistance | +32 (0)2 533 75 75 | / | https://www.europ-assistance.be/nl/contact |
Yago is jouw verzekeringsmakelaar. Ons juridisch team staat voor je klaar om je te helpen en te verdedigen in geval van een claim. Als je echter met spoed hulp nodig hebt, moet je rechtstreeks de hulpdienst van je verzekeringsmaatschappij bellen. Daarna kan je jouw claim online via jouw klantenruimte op Yago melden en hulp van onze experts krijgen.
Goed om weten: bij een verkeersongeval is de bijstand bij alle partnerverzekeraars van Yago inbegrepen in de dekking 'burgerlijke aansprakelijkheid' van je verzekeringscontract.
Bij pech wordt pechverhelping gedekt door de bijstandsdekking als je deze in je autoverzekeringspolis hebt opgenomen. Indien je in je contract geen bijstand hebt onderschreven, kan je voor pechverhelping contact opnemen met Europ Assistance.
De hulpdienst is altijd 24u/7d beschikbaar.